Jenny - var bara dig själv, för livet är för kort för att vara någon annan.

Alla inlägg den 8 oktober 2011

Av Jenny James ♥ - 8 oktober 2011 17:06

Tänkte att jag skulle fylla på med ännu ett inlägg och blogga igen den tiden som jag har missat faktiskt, duktig jaao. Jadu nu sitter jag hos mormor & morfar och softar ska väll snart hem antar jag och slänga mig i soffan med tjockt och massa filmer, och prata i telefon med världens BÄSTA ÄLSKLING, love you myysplutt blir väll en värd natt igen I guess, ska ha vem-kan-va-hålla-sig-vaken-längst-tävlingen med underbaraste, alltid kul eftersom jag alltid vinner hahaah   Men skriver lite senare<3


/ Love jenn     

Av Jenny James ♥ - 8 oktober 2011 12:18

Hejj alla fulisar!!


Förlåt för ett drygt inlägg men jag känner att jag har liksom inte orkat, och jag behövde en paus från allt, och bara hitta mig själv! För allt går åt helvete just nu. I alla fall, vaknade klockan halv 9 idag = seeegt, ska göra mig iordning nu, och sätta kurs rakt mot systembolaget     med syster, sen affären, och handla något gottigt! Blir en lugn helg för mig, ska nog inte göra så värst mycket bara dega i soffan, med tjockt och glo film = HAPPYFACE/LOVE   Jaja, men nu har ja la nog inte nått mer och säga, I guess? Ah just det, dagens låt och en underbar bild på Bästa vän! <3


/ Love jenn  


Secondhand serenade - Fall for you

 Ina sjögren, jag älskar dig bästa vän, utan dig ingen mig.

  

Ovido - Quiz & Flashcards