Jenny - var bara dig själv, för livet är för kort för att vara någon annan.

Alla inlägg under juni 2010

Av Jenny James ♥ - 13 juni 2010 12:38

schäääänna bebisar!

Kl eh 12:39 och jag har precis stigit upp, efter en lång natt höhö' (A) pontus sov här inatt (myys)<3 saknat min bästavän. Hahaha han typ dissa sin familj direkt när han & hans mamma, pappa & lillasyster precis kommit hem från turkiet xD Aah men iaf eeh? Sitter här md Pontus nu & skrattar åt honom, för han har gått oh blivit TURK! :D Heheh aah, idah blir dt väll att dra in t stan mä turkungen xd & va mä folk o.s.v I morse har jag elr aah ''vi'' inte gjort så mke förutom att vi har luggit i min säng :D neeh men nu ska vi hoppa in i duschen haha elr asso ''jaa'' pontus vete fan va han ska göra, fast javet att han kmr hoppa in i duschen mä mej dt lilla cepet :D<3

Men vi hörs pussN


HAHAHAHAAH! jag äe så fukkat bäst på oh sjunga jöööe (NOOOT)

Av Jenny James ♥ - 12 juni 2010 15:36

Tjaful!


Okej jag fattar inte vad dt eh som har hänt md mej? :o jag bloggar nästan aldrig längre -.- neeh nu måste jag verkligen börja skärpa mej assåe, för de här går inte lägre ;o! Fast dt eh ju klart jag har ju vart väldigt upptagen på sistone, eftersom min syster har ju tagit studenten och sen gick ju jag ur 9an igår. Så jag känner att jag har vart väldigt OSOCIAL! Men, men..aah iaf igår så åkte jag in t stan mä ngra folk :) och jadu de va en otroligt värd kväll måste jag få säga :D först träffa man ronja som man inte har sett på 32457687653475 miljoner år tyeep xdd<3 sen så gick min kompis fram t ngra random killar och snacka oh en kille vare som hette Fouad elr ngt. Hahaha och sen så börja dom snacka mä varann typ hela tiden och sen börja dom strula, aah och nu eh dom tsm & dom känner varann knappt? ;o elr aah INTE ALLS!! Aja whatever, sen så träffa man Mergim kompis sen 1an :D han har ja heller inte träffat på 78945640 år. Så de va kul oh träffa honom igen, hahah snacka massa gamla minnen o.s.v sen så hade han värsta schysta kompisen Jesper hahah aah och han äe min BV nuue xdd Men tyvärr så äre nog inte lika kul för Mergim efter han bröt sitt ben efter att ha åkt moped :( kryaa vännen<33 Aaah sen så va ja mä ronja och hennes kompis lisa :D vi stog i ÖSREGNET och hoppa, sjöng & skrek ''VI ÄLSKAR DIG TIMO RÄISÄNEN'' xdd sen så vare ngra fuula tjejer som fick damp på oss och börja kaxa oh massa shit, oh man tyeep bah: ÖÖÖH? tyyewp OKEJ!! xddd Sen fick ja ultradamp på Niklas som hållde på och skvätte ner mej hela tiden mä vatten från pölarna -.- DUMMA DEJ. Sen så gick vi åh köpte cigg t mej :D åååhhå! Jag var SUPERGLAAAD<333 aah sen fick vi vänta typ i 9000 år för att pappa skulle kma oh hämta oss, men de va värsta feta trafiken ohsen så hade dt vart en trippel krock vid en bro så dt va drf dt tog så lång tid för pappi oh kma! Aja skitsamma, jaadu nu ska jag nog ta och göra mej iordning ska på bio md sandra & efter dt så blir dt väll att träffa ronja & lisa igen ;D och sen kanske ralle, för honom har jag saknat, ni vet assåe han eh BATMAN egentligen, men han ser ut som en vanlig människa! Tro mej jag har sett dt, läääskigt iknow ;O<33333

Men vi hörs allihopa pussN


  

Ovido - Quiz & Flashcards