Jenny - var bara dig själv, för livet är för kort för att vara någon annan.

Alla inlägg under december 2010

Av Jenny James ♥ - 25 december 2010 21:45

hhej snutt's

kl äe exakt 21:45 och jag hasr precis kollat klart på fångarna på fortet, riktigt intresserande program, asså de ser jävligt kul ut :D nästan som boda borg (Y)

Marcus schenkenberg va ju mä i kvällens program. Så ja va tvungen åh kolla :D sjukt snygg äe han wooouh(L) Iaf gårdagen var jätte mysig & trevlig :) Julafton ÄR ALLTID MYSIGT! :) Idag har jag inte alls gjort mke, vakna vid ungefär 13:30 gött åh få sova ut, ringde älskling sen åh pratade en stund I <3 U. Sen har jag inte gjort så mke mer än att luggit i sängen och bara slappat o.s.v :D aja men nu ska ja kolla film häääärrah ffuckeerz muuuawh ;****


  

Av Jenny James ♥ - 23 december 2010 10:17

Hejj gooosiisar :D

Och jag orkar inte mer, efter ha kämpat så länge, för att få må bra igen.
Det finns ingen som verkar fatta hur dåligt jag egentligen mår!
Att varje dag sätta på sig en mask, att bara fejka & låtsas att allt är bra.
Alla tror att jag är den bortskämda ungen som får allt jag vill, och har ett lyckligt liv. Men de är inte så, det är en stor skillnad på att veta & tro!
Mitt liv är inte så lätt, det känns isolerat & efter allt som varit, så har jag blivit komplicerad & vill jag bara få ett slut på det hela.
Jag vill bara lägga mig ner, och sluta mina ögon & aldrig vakna upp igen! För nu inser jag, att du har rätt, jag förstör verkligen hela världen. Så därför så skulle det nog vara bäst om jag bara dog! Så att alla kan vara lyckliga, Allt jag gör är ändå fel, jag duger inte till något längre. Ni säger hela tiden att allt kommer ordna sig, det kommer bli bra. Men det gör det inte! För jag vet hur tårar smakar, jag vet hur läppar ler & jag vet hur kroppen skakar när man inte orkar mer.


Let me fly away, and just let the pain go away,
Never go back to the shadows.
Sometimes when it's raining I go outside,
and walk, cause this is the only time I can cry.
Without anyone knowing.

Av Jenny James ♥ - 1 december 2010 22:08

CHAAAAAAAA PLUTT'S


Idag har jag inte gjort alls mke, va i skolan gick på första lektionen, aah åh då hade vi den förbannade jävla fittdraman :SSS sen efter den så tog ja 3an in t stan & mötte jennifer vid donken<3 Va inne på donken en stund sen drog vi t gina & köpte leggings t jenn :) Sen så ööh? Typ gick vi runt lite, sen så gick vi te donken igen och käka frulle xD Aah sen efter de så gick vi och kolla priser för hårförlängning, som ja ska göra typ nångång HAHA ;d<3 Efter de så mötte vi marre, och drog te skin deep, och beställde tid te mej, för ja ska pierca underläppen (Y) Sen drog vi t donken IGEN, för marre skulle käka, yeeuupp åh jenn drog t hemköp en snabbis och köpte PUCKO :D HAHAHAHAHAHA ohsen så höll ja åh marre på åh skratta ihjäl oss inne på donken åt jennifer, ååh guud hon äe ju så allmänt CEPE' ibland HHA. Efter typ 20 min så kom johan, för marre skulle köpa cigg t honom. AAh så träffa ja bbellish på donken oxxå :) vänta på henne några min, för hon beställde MAT :) så vi tog följe t busstationen, åh snacka lite där oså. Sen så tog hon 902an, och ja vänta ffnde på jävla 900 -.- typdryyyg?? EEHM..jaaa :O Sen ringde mathias min prins, enligt mej<3 Och de blev åh va mä hönöm :D Så han kom åh hämta mej, så åkte vi åh hyrde film åh köpte thai (Y)<3 BBBBBÄST!! Hade egentligen tänk åh sovs hos honom, så hade han kunna kört mej t skolan?? Fastnee..hade inget ombyte o.s.v så han körde hem mej efter typ 3 timmar :D kul varde<33 Puss på dagen (L) Aah åh nu äe klockan 23:00 precis, så ja ska väll ta åh sova nu men vi hörs imorgon, GONATT alla sötnosar<33333


  

Ovido - Quiz & Flashcards