Jenny - var bara dig själv, för livet är för kort för att vara någon annan.

Direktlänk till inlägg 20 juni 2011

Var bara dig själv, för livet är för kort för att, Vara någon annan.

Av Jenny James ♥ - 20 juni 2011 20:09

Har inte direkt så mke att säga, men...men!! Idag har jag i alla fall, inte gjort så mke, bara tagit det lugnt & pratat lite med Älskling i telefonen, kollat på film oså.

Ah juste, så har ja städat mitt rum alldeles själv idag, typ för första gången, SJUKT JOBBIGT, VARDET..Sen så har jag lagat mat själv osså :D känner mej liksom FETT DUKTIG (Y) ah, nu så har ja inte så mke mer, Att säga förutom att ja ska slänga mej i soffan, Med popcorn & godis & kolla på Burlesque, Med Cher & Anguliera, som absolut INTE går att sluta ÄLSKA!! & sen blir de ngra andra spännande Rysare :D Slänger oxå in en grymt söt bild på mej & dagens låt !

Peace out!


//jenny

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny James ♥ - 29 januari 2012 14:38

Hejj!   Kl är nu exakt 15:02 och jag sitter här med en kopp kaffe vid sidan om mig & har dö tråkigt, vet itne vad jag ska hitta på?!?!? Forever alone..Tror det blir att slänga sig i soffan, med något gott & film och bara tat lungt! För som det se...

Av Jenny James ♥ - 28 januari 2012 13:27


Fighting, to Gettin' back on, right track.   Hejsan!   Som ni kanske märker, så har jag tagit ett uppehåll ifrån bloggandet, Känner att det är bara för mycket just nu, mitt liv, hela min skalle snurrar runt, kan inte ens tänka klart, vet inte...

Av Jenny James ♥ - 18 oktober 2011 19:08



Hej alla underbara..   Jag har min familj, min sjukt underbara pojkvän och min bästa vän vid min sida, Även släkt och vänner. Som stöttar mig till tusen! Och världens bästa pojkvän, Erik jag älskar dig mer än något annat i hela världen, och du be...

Av Jenny James ♥ - 10 oktober 2011 09:48


Hej alla Idag är det världens sugdag, eftersom det inte är min dag idag, Vaknade på fel sida i morse, allt var fel, till och med att vi skulle ha det cepiga äckelskolfotot idag också   USCH , säger jag bara. Och nej ingen som helst skola idag, går ...

Av Jenny James ♥ - 9 oktober 2011 23:22

Hej alla Tänkte bara skriva av mig lite om min slödag, som gick ut på att ligga och mysa i sängen, med tjockt. Har pratat med älskling typ nästan hela dagen mysigt...

Ovido - Quiz & Flashcards