Jenny - var bara dig själv, för livet är för kort för att vara någon annan.

Alla inlägg under juni 2011

Av Jenny James ♥ - 20 juni 2011 20:09

Har inte direkt så mke att säga, men...men!! Idag har jag i alla fall, inte gjort så mke, bara tagit det lugnt & pratat lite med Älskling i telefonen, kollat på film oså.

Ah juste, så har ja städat mitt rum alldeles själv idag, typ för första gången, SJUKT JOBBIGT, VARDET..Sen så har jag lagat mat själv osså :D känner mej liksom FETT DUKTIG (Y) ah, nu så har ja inte så mke mer, Att säga förutom att ja ska slänga mej i soffan, Med popcorn & godis & kolla på Burlesque, Med Cher & Anguliera, som absolut INTE går att sluta ÄLSKA!! & sen blir de ngra andra spännande Rysare :D Slänger oxå in en grymt söt bild på mej & dagens låt !

Peace out!


//jenny

 

Av Jenny James ♥ - 19 juni 2011 20:15

 Till dig älskling !


Det finns en pojke som jag saknar till tusen, han är den underbaraste pojken någonsin. Han får mig alltid att skratta, även fast det inte ens är roligt,

så får han det att låta roligt (ibland) :D Utan dig så vet jag inte alls vad jag hade tagit mig till eller hur mitt liv hade sett ut! Utan dig så är jag helt enkelt inte hel, för du är min andra del fast den bättre halvan! Du är mitt ljus i mörkret, mitt solsken i regnet & du är den luft jag andas. Jag lovar er alla han är den bästa!

Och det jag vill säga är att jag Älskar dig hjärtat !

Jag har aldrig känns såhär för någon, jag menar det verkligen! Jag känner mig, trygg med dig, när du håller om mig är jag den lyckligaste flickan i världen. När du kysser mina läppar blir jag varm i hela kroppen. När jag är i din närhet är jag lycklig, även fast jag är ledsen över något som hänt så är jag lycklig när jag är med dig. Du har någon speciell energi älskling, du får mig att kunna vara mig själv. Jag är så otroligt glad över att jag har träffat dig, för du är verkligen helt underbar. Nu kan jag inte se ett liv utan dig. Motgångar kommer att komma, det är en självklarhet, det gör det i allt. Men motgångar är ett test på hur mycket man klarar. Du är stark, jag är stark och vi klarar allting tillsammans sålänge vi har varandra! Du är den vackraste, snällaste, underbaraste personen jag träffat och det bästa av allt är... att du bara är min ! <3

//din Eviga, jag älskar dig.


Bara för att jag är C00l ? 

Ovido - Quiz & Flashcards