Jenny - var bara dig själv, för livet är för kort för att vara någon annan.

Direktlänk till inlägg 1 december 2010

I guess it was not enough.

Av Jenny James ♥ - 1 december 2010 22:08

CHAAAAAAAA PLUTT'S


Idag har jag inte gjort alls mke, va i skolan gick på första lektionen, aah åh då hade vi den förbannade jävla fittdraman :SSS sen efter den så tog ja 3an in t stan & mötte jennifer vid donken<3 Va inne på donken en stund sen drog vi t gina & köpte leggings t jenn :) Sen så ööh? Typ gick vi runt lite, sen så gick vi te donken igen och käka frulle xD Aah sen efter de så gick vi och kolla priser för hårförlängning, som ja ska göra typ nångång HAHA ;d<3 Efter de så mötte vi marre, och drog te skin deep, och beställde tid te mej, för ja ska pierca underläppen (Y) Sen drog vi t donken IGEN, för marre skulle käka, yeeuupp åh jenn drog t hemköp en snabbis och köpte PUCKO :D HAHAHAHAHAHA ohsen så höll ja åh marre på åh skratta ihjäl oss inne på donken åt jennifer, ååh guud hon äe ju så allmänt CEPE' ibland HHA. Efter typ 20 min så kom johan, för marre skulle köpa cigg t honom. AAh så träffa ja bbellish på donken oxxå :) vänta på henne några min, för hon beställde MAT :) så vi tog följe t busstationen, åh snacka lite där oså. Sen så tog hon 902an, och ja vänta ffnde på jävla 900 -.- typdryyyg?? EEHM..jaaa :O Sen ringde mathias min prins, enligt mej<3 Och de blev åh va mä hönöm :D Så han kom åh hämta mej, så åkte vi åh hyrde film åh köpte thai (Y)<3 BBBBBÄST!! Hade egentligen tänk åh sovs hos honom, så hade han kunna kört mej t skolan?? Fastnee..hade inget ombyte o.s.v så han körde hem mej efter typ 3 timmar :D kul varde<33 Puss på dagen (L) Aah åh nu äe klockan 23:00 precis, så ja ska väll ta åh sova nu men vi hörs imorgon, GONATT alla sötnosar<33333


  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny James ♥ - 29 januari 2012 14:38

Hejj!   Kl är nu exakt 15:02 och jag sitter här med en kopp kaffe vid sidan om mig & har dö tråkigt, vet itne vad jag ska hitta på?!?!? Forever alone..Tror det blir att slänga sig i soffan, med något gott & film och bara tat lungt! För som det se...

Av Jenny James ♥ - 28 januari 2012 13:27


Fighting, to Gettin' back on, right track.   Hejsan!   Som ni kanske märker, så har jag tagit ett uppehåll ifrån bloggandet, Känner att det är bara för mycket just nu, mitt liv, hela min skalle snurrar runt, kan inte ens tänka klart, vet inte...

Av Jenny James ♥ - 18 oktober 2011 19:08



Hej alla underbara..   Jag har min familj, min sjukt underbara pojkvän och min bästa vän vid min sida, Även släkt och vänner. Som stöttar mig till tusen! Och världens bästa pojkvän, Erik jag älskar dig mer än något annat i hela världen, och du be...

Av Jenny James ♥ - 10 oktober 2011 09:48


Hej alla Idag är det världens sugdag, eftersom det inte är min dag idag, Vaknade på fel sida i morse, allt var fel, till och med att vi skulle ha det cepiga äckelskolfotot idag också   USCH , säger jag bara. Och nej ingen som helst skola idag, går ...

Av Jenny James ♥ - 9 oktober 2011 23:22

Hej alla Tänkte bara skriva av mig lite om min slödag, som gick ut på att ligga och mysa i sängen, med tjockt. Har pratat med älskling typ nästan hela dagen mysigt...

Ovido - Quiz & Flashcards