Jenny - var bara dig själv, för livet är för kort för att vara någon annan.

Alla inlägg den 10 oktober 2011

Av Jenny James ♥ - 10 oktober 2011 09:48

Hej alla

Idag är det världens sugdag, eftersom det inte är min dag idag, Vaknade på fel sida i morse, allt var fel, till och med att vi skulle ha det cepiga äckelskolfotot idag också   USCH , säger jag bara. Och nej ingen som helst skola idag, går imorrn istället, händer nog lite mer roligare saker då! Eller - juste roliga saker i skolan ?? Hur tänkte du nu där Jenny? Pffff, Ordet roligt existerar inte i skolan, skolan är egentligen ett fängelse som vi bara har permission från! Tyvärr. I alla fall, ringde Älskling en liten stund, så det kändes lite bättre <3 Jaja, slutsnackat om allt dåliga nu..Eh, klockan är nu 10:01 och jag har nyss käkat frulle, sitter vid systers data och sjunger = HAPPYFACE! HHAAHAH, jag och erik snackar, haah erik bah - Hey do you wan't to hang out? jag bah - You had me at blowjob. Erik bah - but i didn't say...? Jag bah - sssch, don't speak! hahahaha FACERAPER   jaja, men nu ska jag väll slänga ner mig i soffan och kolla på Titanic Och kanske ringa Bästa  I alla fall, nu har jag inte så mycket mer att säga, men skriver lite senare PUSSSSSSSSSSSSSSSS


/ Love jenn


  Hahah, ja vad säger man Två riktigt gamla klassiker   

Ovido - Quiz & Flashcards